Verzendkosten

Wat zijn de order en verzendkosten van Odiezon?

Bij een bestelwaarde boven de € 75,- gratis verzending* 

Onder de € 75,- hanteren wij verzend- & orderverwerkingskosten a  € 4,95 binnen Nederland voor brievenbus zendingen en € 6,95 voor pakket zendingen. Voor België zijn de verzendkosten € 9,50. Bij bestellingen vanuit alle overige landen worden de kosten per land berekend. De verzendkosten worden zichtbaar in het bestelmenu voor u uw bestelling bevestigt.

* Komt na de verwerking van de retour artikelen de bestelwaarde onder de € 75,- dan vervalt de gratis verzending en zullen de verzenkosten alsnog in rekening gebracht worden door verrekening met uw credit. 

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.

 

Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een bevestiging per mail en een mail van PostNL met uw Track & Trace code. Indien bij aflevering niemand aanwezig is, wordt de bestelling afgegeven bij de buren. U ontvangt een kennisgeving van PostNL waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Mocht afleveren niet mogelijk zijn dan ontvangt u van PostNL bericht waar u, uw pakket kan afhalen. 

 

 

Wat is de levertijd:

Indien voorradig en de website geen afwijkende levertijd laat zien, leveren wij uw bestelling binnen 1 a 2 werkdagen.

 

Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.

Ook als u op een te korte termijn al op vakantie gaat binnen Nederland kunnen wij uw bestelling natuurlijk afleveren op uw vakantie adres. Vermeld dit duidelijk bij het afleveradres of neem contact op met de klantenservice.

Voor leveringen buiten Nederland zijn natuurlijk ook mogelijk alleen gelden daarvoor andere verzendkosten.

 

Ik heb geen bevestiging of verzendemail ontvangen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. 

 

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket of brievenbusdoosje werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22.00u 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt.